"Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg skal klare"
-Pippi Langstrømpe

fredag 24. april 2009

PÅ farta..

Ja, da va det på tide me en liten statusrapport :)Nu befinne vi oss i Lofoten, Henningsvær.. Her e det utrulig kjipt vær- skikkeli forblåst å regn.. Så etter at æ fikk internett i orden igjen så e sofakroken god å sitte i når snuppa sover..

Den siste uka har vi vært på farta.. Sist onsdag dro vi som nevnt ut til flyplassen i
 Las Palmas i håp om at noen av passasjeran med bilett ikke skulle dokke opp så vi kunne få være med et fly..
Etter en del timers venting o
g "spenning" fikk vi endelig være med et fly, utruoli flaks!

Reisa til oslo gikk bare helt supert! Molly e bare verdens
beste, bli som ei sol hele veien å så flink!
Overnatta på SAS hotelle på gardemoen, va så sinnsykt digg å kom dit å legg sæ å slappe av etter reisa + sykt digg frok
ost!! Sku egentli reise videre dagen etter men ble vist et par daga i Oslo. Va veldig koselig å få treff litt vennine å slikt :)

Så da vi kom te Narvik dro vi å
besøkte Tora, så vi endelig fikk møte ho Malin Bertine, herregud så nydelig ho e! Både æ å Molly ble forgapt i ho :) Siden Inger også va i Narvik en snartur
 da så fikk vi møtt ho litt og, å det va kjempekoselig. Va alle sammen hjemme hos Tosa, Benny og Malin å hadd
e en trivelig dag :)
Søndag va vi i dåpen til Simen, å det va så koselig. Arti å se dem igjen også. Molly syns det va veldi arti å møte de andre småttisan. Fikk sitte i egen stol me bordet og va veldi fornøyd med det :)

Nu e vi tilbake i Henningsvær, kom hit søndag kveld. Molly har fått møtt farmora si igjen.
Her e det egentli ganske lite å gjøre å vi kjede oss..... Har vaska, vaska, vaska,vaska, baka å vaska siden vi
kom.. hehe, til og med hatt fremme strykehj
ernet- da e det ille!
Men koselig å møte kjente igjen da! Særlig arti å se Matilde, ho e blitt så stor, tenk bare noen uker til så e ho et år..
Nu e heldigvis Marte også hjemme så vi i dag har
vi vært på lysstøyperiet å drokket kaffe ilamme ho og nu ska vi spise middag.

Molly e bare helt utrolig, har vært så grei hele tia mens vi har drevet å farta rundt, fortjene nesten en medalje! E blitt veldig glad i grøt nu men tar det fremdeles veldig rolig
 me den fordi det virke som magen enda treng tid til å venne sæ me den. Men regne med det går sæ til snart :)
Så har ho fått skikkelig dreisen på å rulle sæ fra mage til rygg, skjønte det for alvor i går så nu e ho helt dilla på å rulle fra rygg til mage og over på rygg igjen, rundt
 og rundt :)
Så har ho også fått skikkeli sving på hoppetus
sa, skjønte plutselig ka som va greia me den så nu e ho helt vill å hoppe å kose sæ der :)
Veide ho i går, va akkorat 8 kg- trudde egentli ho veide mer for kjennes så tung ut..

Har foresten vært litt action i Henningsvær i natt- noen som har vært å gjort hærverk på en båt, som driv me hvalfangst, så har hatt han onkel politi på døra i formiddag- lurte på om æ hadde lagt merke til noe eller sett noen der.. hehe, ble ganske overraska da det banka på, å ikke mindre overraska da æ så at det va politiet.
Link til saken på lofotposten sine sider her.