"Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg skal klare"
-Pippi Langstrømpe

torsdag 24. desember 2009

GOD JUL!

Ja nu e det like før. Molly ligg å tar en liten powernap så ho ska holde koken litt lenger i dag :)
Har akkorat spist julegrøt, å gjett kem som fikk mandelen!?! Å nu e lillesøster blitt så stor at vi ikke automatisk må gi den til ho lenger, hihi..

Har enda ikke fått bagasjen våres, til min store forargelse. Så i år e det vist ingen som får julegave fra mæ bortsett fra Rasmus for den e kjøpt her nede.
Så i formiddag heiv æ mæ rundt å bakte en haug med julebrød som herved blir årets julegave fra mæ og Molly, i allefall til de ordentlige julegavan ankommer..

E så missfornøyd med den bagasjen altså, får jo ikke brukt julekjolen æ strikka til Molly eller de hjemmelagde julelappan heller.. Men men, ikke noe å gjøre med det nu..
Va jo å shoppa en del her om dagen men da trudde æ helt ærlig at bagasjen ble å kom til jul så kjøpte egentli ikke noe av det vi nu ser ut til å trenge- e det ikke typisk..?
Så måtte ut en snartur å finne nytt juleantrekk til prinsessa. Va ikke så mye juleklær igjen å oppdrive men trur nu ho bli fin likevel. Alt kler den smukke :)

Bli første jula uten han far, å det e veldig rart. Ønske han kunne vært her med oss, bli aldri det samme uten han..

Nu e det vel bare å hive sæ rundt å få på sæ finstasen ( som bli en smule alternativt for min del) å gjøre sæ klar for etagilde!


GOD JUL GODTFOLK

Begynne å kom litt gava under treet våres nu..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar