"Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg skal klare"
-Pippi Langstrømpe

torsdag 23. september 2010

genial dings!

Lillemor e syk, å som vanlig bli det mye måling av temp på ho. Det e ikke særlig populært, noe som æ godt kan forstå. Ho har vært mye syk så ho e fullstendig klar over ka som kommer.
I går va æ på apoteket for å hente ny astmamedisin te ho, og kjika på sånn øretermometer. Men da fant æ en ny ding. En termometer som man måle tempen i panna, så da kan man måle uten ubehag og også mens lillemor sov.

Har allerede fått testa den ut- og kontrollmålte me den vanlige, å den va helt genial! Men håpe nu mest av alt at den bli liggende i skape fremover, for det e så fælt når snuppa ska vær så mye syk!

Mer om ThermoFlas her.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kommentaren, varmer veldig :)

    Jeg har søkt i flåklypa så får vi se om vi får noe plass. det er nu lenge til, 31.01.2011. Håper :)
    Håper Molly pia blir fort frisk! Ille når dem er syk. Noah har litt feber på 3 dag, men han er frisk og rask. Hjørnetennene er på tur nede, sikkert det. Den så super ut, den febermålen så jeg trur jeg må prøve den:) Takk før tips!!
    Ha en fin helg og håper Molly blir frisk så dere kan røre dere i helgen som er meldt fint vær :)

    Klem Isabell og Noah <3

    SvarSlett