"Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg skal klare"
-Pippi Langstrømpe

torsdag 23. juni 2011

Bursdag :)

I går hadde æ bursdag. Ble ett skritt nærmere voksen..!?
Gjorde nu ikke akkorat noe spesielt. Men fikk kjempekoselig besøk innom på jobb, Tora og Suzanne kom med kake, brus og gava. Snillingan :)
Fikk et kjempefint annheng til Bjørg smykket mitt og to Green Gate middagstallerkena hos dem og noen av de andre snuppen. Sååååå snilt! Å gjett om æ ble fornøyd!!!

Hos min kjære va æ svæææært heldig å få en ny telefon, den kom i posten i dag, jippyyyyy!!
En hvit Iphone 4 me råååsa bumper!! Så nu vente æ bare i spenning på mitt nye micro(?)simkort så æ kan teste ut kosjen det e å være iphone eier :)

Hos min snille mamma får æ ei pappelina matte til å ha på kjøkkenet i nyhuset. Å det kommer svært godt med og e noe æ har hatt veldig løst på.
Siden den matta æ helst ville ha ikke e å oppdrive lenger så endte valget på den her, og æ trur det bli veldig bra!
Alt i alt må æ bare si at det e veldi kjekt me bursdag :)
Mi lille prinsessa forsto ikke så mye å mente helst det va ho som hadde bursdag. Men til slutt ga ho sæ å sporte heller, "Mamma, bi du fem år"? Søøøøta <3 <3 <3

I går va det forøvrig også kun 100 daga igjen til termin, nærme sæ med andre ord med stormskritt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar