"Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg skal klare"
-Pippi Langstrømpe

torsdag 29. oktober 2009

Sydenliv

Det har vært dårlig med blogging i det siste. Men dagan her nede går så fort, vet ikke ordet av det før det e kveld og senga vente. Dagan går for det meste til strand og bading og ut og spise eller dra på besøk på ettermiddagen. Molly kose sæ veldig her å har utvikla sæ noe enormt på den her tida, nesten ikke til å tru. Har også vært en dag i Las Palmas. Herregud der har de så mye fine barnemøbla å stæsj til barnerom, e jo til å bli dårlig av. Nesten så man vurdere å leie en lastebil for å kjøre alt hjem, hehe!
Har nu ikke blitt så veldig mye shopping, kortet mitt ble jo sperra med det samme æ kom ned pga noe datainbrudd i spania ( eller noe i den duren). Og det la jo liksom en liten demper på handlinga, hehe.
Nu ska vi ta oss en tur på Atlantico å shoppe litt på Zara, æ ELSKE Zara!!!! Her e noen bilda av mitt lille hjerte som kose sæ på stranda :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar